Istotne są też linki wewnętrzne, które pozwalają na przemieszczanie się po odpowiednich obszarach strony nie tylko ludziom, ale i robotom. Na prawdę często ignoruje się jednakże nadal ważny detal SEO, jakim są meta opisy. Czym są meta opisy i jakie jest dziś ich przeznaczenie? Meta opisy zawarte są na początku programu HTML danej strony, a wpisuje się je przy meta tagach. W meta opisach umieszcza się opis każdej podstrony, który powinien zawierać informacje o jej przeznaczeniu i istotne dla niej frazy. Meta opisy są jednak dziś dość na prawdę często ignorowane, gdyż uważa się, że nie warto się nimi zajmować, gdyż teraźniejsze algorytmy wyszukiwarek ignorują je i tak realnie umieszczenie w nich słów priorytetowych nie ma ważnych implikacji dla rezultatów pozycjonowania. Jest to poniekąd prawdą, gdyż meta opisy były w przeszłości często nadużywane, dlatego algorytm zmieniono tak, ażeby je ignorował. Na prawdę często zapomina się natomiast o tym, że meta opisy są widoczne w wyszukiwarce. Kiedy wchodzi się na stronę, nie są one widoczne, jednak to one skłaniają często do wejścia na nią, gdyż ich tekst widoczna jest pod tytułem strony w wyszukiwarkach, a wszakże promowanie strony w sieci to kierowanie jej głównie do ludzi, a nie do robotów. Jak wytworzyć dobre meta opisy? W miejscu przeznaczonym na meta opis trzeba trzymać się limitu około 156 znaków. Może się wydawać, że jego stworzenie powinno być łatwe, ale jednakże nie jest i wymaga wiele wysiłku, gdyż w tak małej ilości tekstu należy zawrzeć nie tylko najistotniejsze dla danej podstrony frazy, ale powinno się to zrobić w treściwej formie, która przyciągnie uwagę użytkowników internetu i zawierać będzie do tego tak zwane wezwanie do działania, czyli bezpośredni, perswazyjny zwrot kierowany do klienta, który skłoni go do kliknięcia właśnie w naszą stronę. To często ten szczegół jest decydujący. Jak widać, chociaż meta opisy straciły mocno na znaczeniu z perspektywy algorytmów indeksujących, nadal są istotne ze względu na czynnik ludzki. Źródło: profil linków.
Istotne są też linki wewnętrzne, które pozwalają na przemieszczanie się po odpowiednich obszarach strony nie tylko ludziom, ale i robotom. Na prawdę często ignoruje się jednakże nadal ważny detal SEO, jakim są meta opisy. Czym są meta opisy i jakie jest dziś ich przeznaczenie? Meta opisy zawarte są na początku programu HTML danej strony, a wpisuje się je przy meta tagach. W meta opisach umieszcza się opis każdej podstrony, który powinien zawierać informacje o jej przeznaczeniu i istotne dla niej frazy. Meta opisy są jednak dziś dość na prawdę często ignorowane, gdyż uważa się, że nie warto się nimi zajmować, gdyż teraźniejsze algorytmy wyszukiwarek ignorują je i tak realnie umieszczenie w nich słów priorytetowych nie ma ważnych implikacji dla rezultatów pozycjonowania. Jest to poniekąd prawdą, gdyż meta opisy były w przeszłości często nadużywane, dlatego algorytm zmieniono tak, ażeby je ignorował. Na prawdę często zapomina się natomiast o tym, że meta opisy są widoczne w wyszukiwarce. Kiedy wchodzi się na stronę, nie są one widoczne, jednak to one skłaniają często do wejścia na nią, gdyż ich tekst widoczna jest pod tytułem strony w wyszukiwarkach, a wszakże promowanie strony w sieci to kierowanie jej głównie do ludzi, a nie do robotów. Jak wytworzyć dobre meta opisy? W miejscu przeznaczonym na meta opis trzeba trzymać się limitu około 156 znaków. Może się wydawać, że jego stworzenie powinno być łatwe, ale jednakże nie jest i wymaga wiele wysiłku, gdyż w tak małej ilości tekstu należy zawrzeć nie tylko najistotniejsze dla danej podstrony frazy, ale powinno się to zrobić w treściwej formie, która przyciągnie uwagę użytkowników internetu i zawierać będzie do tego tak zwane wezwanie do działania, czyli bezpośredni, perswazyjny zwrot kierowany do klienta, który skłoni go do kliknięcia właśnie w naszą stronę. To często ten szczegół jest decydujący. Jak widać, chociaż meta opisy straciły mocno na znaczeniu z perspektywy algorytmów indeksujących, nadal są istotne ze względu na czynnik ludzki. Źródło: profil linków.