Warto też ustalić, jaki budżet będzie przeznaczony na gadżety, aby środków wystarczyło także na inny rodzaj promocji, na przykład. foldery i ulotki reklamowe informujące o ofercie, którą ma firma. Po pierwsze gadżety rozdaje się nowym potencjalnym klientom w trakcie rozmaite akcji reklamowych. W pewnych sytuacjach w trakcie otwarcia nowego punktu można rozdawać gadżety tym klientom, którzy zdecydują się na zakupy. Gadżety mogą dostawać ci klienci, którzy zrobią większe zakupy, czyli zostawią w firmie więcej pieniędzy. Na prawdę często gadżety firmowe trafiają również do pracowników - firmowe kubki, breloki, pendrive to nie są wysokie koszty a pracownicy bardzo chętnie z nich korzystają. Tak de facto to firmowe gadżety możemy podarować nie tylko i wyłącznie potencjalnym kontrahentom, których pragniemy zachęcić do współpracy, ale także i dotychczasowym klientom i współpracownikom. Dziś technika jest wysoko rozwinięta i na gadżetach można nadrukować wszystko: zdjęcia, napisy, grafiki, dlatego też na długopisach albo brelokach można nadrukować numer telefonu, adres strony www. Można także kupić balony z firmowym nadrukiem i w ten sposób informować klientów o tym, że zbliża się jakaś promocja albo będzie otwarty nowy sklep.
Więcej informacji: gadżety reklamowe z nadrukiem.